Verzenden & retourneren

Verzenden

Wij verzenden zo spoedig mogelijk, binnen 1 - 2 werkdagen.
Bestellingen worden verzonden via Post NL. In Nederland naar alleen huisadres.


Verzendkosten


Nederland € 6,00

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden € 11,50

Rest van Europa € 15,00

Buiten Europa € 25,00


Staat uw verzendland er niet tussen, stuur een email naar [email protected]

Bestelling volgen

Zodra uw bestelling door ons is verwerkt, ontvangt u per email een bevestiging met een track & trace code. Met deze track & trace code kunt u de bestelling volgen. 


Post NL PakjeGemak

U kunt er ook voor kiezen de bestelling aangetekend met PakjeGemak te laten versturen.
Het pakket zal dan op het door uw gekozen afhaalpunt worden bezorgd (keuze uit ruim 2000 afhaallocaties in Nederland).
Vul bij verzendadres het adres van de Post NL afhaallocatie in. 
Zodra de bestelling daar beschikbaar is ontvangt u een email.

 

Retourneren

U heeft veertien dagen de tijd om een artikel te retourneren. De bedenktijd gaat in op het moment van levering van uw bestelling. U dient ons vooraf per email op de hoogte te stellen van uw retournering. Geef gemotiveerd aan welke artikel(en) u wilt retourneren. U ontvangt van ons een retournummer, een retourformulier en het retouradres. Retourneringen zonder retournummer en/of retourformulier worden niet geaccepteerd.

Retourzendingen zijn voor eigen rekening en eigen risico van de consument. 

Ruilen:

Plaats een nieuwe bestelling en volg bovenstaande stappen voor een retournering. 
 

Retour artikelen worden niet vergoed en/of geruild indien:

- Originele merk-, prijs-  en/of beveiliginglabels van het artikel zijn verwijderd en/of verplaatst.

- De eventuele verpakking van het artikel beschadigd is, en/of ontbreekt en/of incompleet is.

- Het artikel gedragen en/of gewassen is.

- Het artikel gebruik- en/of draagsporen vertoont.

- Het artikel vlekken en/of parfum/rook geur heeft.

- Schoenzolen beschadigd zijn. 

- Het artikel beschadigd is en/of u zelf getracht heeft de schade/het gebrek te herstellen.

- De voorgeschreven gebruik- en was instructies van het artikel niet zijn opgevolgd.

Voor sale artikelen kunnen geen retourneringen worden aangevraagd. 

Oorbellen, sokken en facemasks worden wegens hygiënische redenen niet retour genomen.

Bevestiging retournering:

Binnen veertien dagen na ontvangst van uw retournering, ontvangt u na controle en goedkeuring van uw retournering, een bevestiging per email.
Via Mollie crediteren wij het aankoopbedrag op de rekening waarmee de bestelling is voldaan.